středa 31. května 2017

V síti

Tento příspěvek je prosba.

Stránky uháčkuj si s námi jsou ve výstavbě. A jistě ještě dlouho budou. Konečně, to vyplývá jaksi z jejich podstaty. Ne všechna tlačítka fungují, jak se patří, a zdaleka ne pod všemi tlačítky se objeví i relevantní příspěvek... Bohužel je to tak. Některé podrobnosti jsou tu.

Dnes se ukázalo, že v různých počítačích se stránka načítá různě.
Prosím napište, zda se na vašem monitoru objeví zeleně podvlnovkovaná lišta tak, jak je zobrazena na druhém snímku, nebo zda se FAQ, či dokonce další tlačítka objevují až na dalším řádku.

Předem velké díky za všechny komentáře :-)


19 komentářů:

  1. Můj monitor nenavštívila ona krásná linka zelená..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je velmi dobře, linku zelenou jsem přikreslila na fotografii kvůli zdůraznění zlobivé lišty :-)

      Vymazat
  2. Já to mám taky správně. Moc zdravím... Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. U mě také správně. Hezký den... Jiřina B

    OdpovědětVymazat
  4. U mě též správně. Pohodu a klid nejen k háčkováni přeje .... Věra M z FM.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Petro, mně se stránka zobrazuje správně :o)
    (Koralový útes jsem doháčkovala, dnes-zítra jej vypnu. Mám z něj radost.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pozítří vyfotografuješ a pošleš, ať se zdejší stránka B drobet pohne :-D Mám velkou radost, Elenko!

      Vymazat
    2. :o) Nevím, zda jej nafotím právě pozítří, ale fotku ti pošlu určitě!
      (Na vyfocení čeká dalších deset šátků. Možná i víc. Jsem na to lempl.)

      Vymazat
    3. Samozřejmě :-) Budu nadšená, ať pošleš fotografie kdykoli :-) Také se chystám na obří fotografování,když už je konečně světlo, ale stále z toho nic není...

      Vymazat
  6. Dobrý den, Petro,
    hlásím, že já také vidím lištu správně! :-)
    Krásné dny
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Zelená vlnka je ok !! Zdraví Mirka

    OdpovědětVymazat
  8. Velké díky všem, které odpověděly :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký večer, zelenou linku také nemám, lištu vidím doufám správně, pokud jsem tedy vůbec pochopila, na co mám odpovídat :-)) zdravím, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, pokud lišta začíná HOME a končí FAQ, pak je vše OK :-D Díky :-)

      Vymazat
  10. Ještě drobná poznámka: na http://uhackujsitaky.blogspot.cz/ nemohou přispívat anonymní uživatelé. Petra

    OdpovědětVymazat