sobota 6. května 2017

Konečně!


Konečně je mašličkový šátek hotový! Vzor je zde.

Přimět se k zapošití všech přebytečných cancourků příze trvalo déle než vlastní háčkování.

Máte-li vyzkoušený recept, jak na cancourky, podělte se :-)



7 komentářů:

  1. Také nemám ráda zakončovací práce - snažím se tedy konečky zaháčkovávat či zatahovat průběžně:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já zakončuji ráda. Odstřihnuté konečky dávám průběžně do malé mističky - fascinuje mne ten barevný zmatek... Ale to jsem ti asi moc nepomohla, viď...
    Šátek je velice pěkný :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Ti, Elenko, závidím :-) Taky ty cancourky skladuju, nějaká obsese zřejmě nebo co :-)

      Vymazat
  3. Pěkný šátek... já jsem na tom stejně, dokončovací práce nerada, ale stejně se udělat musí. Ale ta radost pak... ta to vynahradí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, musí, no :-( Ne vždy je to utrpení dostatečně kompenzováno :-)

      Vymazat
  4. Jéé, ten je hezounký..já už tak dlouho nic nevytvářela...

    OdpovědětVymazat