úterý 16. května 2017

Háčkované Brno podruhé


Milé účastnice,

ve úterý 23. května se sejdeme v brněnské kavárně Podnebí od 17 hodin, háček č. 4 s sebou :-) Tentokrát to bude trochu barevné.


Těší se Petra

14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Budeme střídat barvy bez cancourků na rubu. Příprava na Mollu Mills :-)

      Vymazat
    2. Tak to je lákavé! Protože ta její práce, to je teda něco!!

      Vymazat
  2. Těším se, ale jsem zmatena - platí tedy úterý 23.5.?
    I.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ivo, jsem pěkná trubka popletená. Ano, je to ÚTERÝ :-D

      Vymazat
    2. Uáá, tak u mě změna - právě přišel muž, že má v úterý pracovní akci a tak nemá kdo hlídat :-( Moc mě to mrzí a omlouvám, se. Doufám, že mi to vyjde příště.
      I.

      Vymazat
  3. Já se musím bohužel omluvit, mám zaplacenou exkurzi do zahrad ve Vídni, nedošlo mi, že je to ve stejný termín jako háčkování. Doufám, že je dost dalších účastnic a nebude s tím problém.Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skvělý výlet! Hezky si to užij a někdy příště na háčkování :-D

      Vymazat
  4. Háček nabroušen, jsem připravena! Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výborně, Peti! Vytahuju brnění ze skříně :-)

      Vymazat
  5. Milá Petro, opět dorazím se zpožděním, tentokrát na 18h, omlouvám se:-) Těším se moc!

    OdpovědětVymazat