čtvrtek 20. dubna 2017

Variace na mušličkové téma


Paní Jiřina uháčkovala další šátek, tentokrát vytvořila vlastní variaci na Mušličkový šátek. 

Princip je stejný jako u Mušličkového nebo u Mansfield Park, krajkový klín tvoří drobný pavoučí vzor.

Na šátek je použita příze Briz Alpaca.


6 komentářů:

  1. Krásný šátek <3

    OdpovědětVymazat
  2. Je vážně krásný! Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Je moc povedený, skvělý nápad s tím krajkovým klínem, ještě jsem podobný neháčkovala.
    Alena

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý večer moje milé dámy. Kdybyste viděly, jak jste mne moc
    navnadily na háčkovaný šátek...... Tak to tedy zkusím. Chci udělat pavučinkový, zcela jednoduchý, protože jsem už léta letoucí neháčkovala a mám strach, že klidně může být vše zapomenuto, a na vše budu koukat jak "tele na vrata". Jsem sice postarší ročník, ale proč to nezkusit? Přeji hodně dalších krásných ukázek. Moc se těším na vaše další dílka. Všechny vás zdravím. Vaše Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je paráda! Pošlete fotografii hotového díla, ať můžeme obdivovat :-D

      Vymazat