pondělí 24. dubna 2017

Kdy v Brně?


Milé minulé účastnice a milé budoucí účastnice,
tu je návrh data druhého háčkovacího workshopu v Brně: pondělí 22. 5. nebo úterý 23. 5., místo konání opět v Podnebí, pokud to bude možné.

Čas a téma je na vás. Navrhujte, diskutujte zde v komentářích.


22 komentářů:

  1. Háček připraven:-) Hlásím se na úterý - na 17h bych mohla dorazit do Podnebí:-)
    Moc se těším, ještě popřemýšlím nad tématem, ale myslím, že jakékoliv rozšíří mé háčkovací obzory:-) Moc moc se těším:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je smůla. V pondělí i v úterý kroužkujeme v ZUŠce a v Red Hat...
    A já se chtěla pochlubit, jak mi roste Útes... :-((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, to je škoda :-( Ale třeba se vyklube nějaká příležitost :-D

      Vymazat
  3. Ahoj, teoreticky můžu oba dny, kloním se spíše k úterku. Hodina: čím večernější, tím lepší, od 17. hod. přijatelné. ;-)
    Téma? Zamyslím se, co nutně potřebuji umět. Už se těším! Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Super, klíním se k uterý...snad to tentokrát vyjde, narozeniny, koncery ni operace se tam nerýsují:-) Bud zdráva!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Kateřino :-) Těším se! A jestli se přihlásí na úterý ještě další tři, zamluvím oba stoly u okna, abychom se vklínily všechny :-)

      Vymazat
    2. Jo a já se pak po-kloním Tvému háčkařskému umění:-)) kéž by to vyšlo!

      Vymazat
  5. Peti moc mne to mrzí, ale tentokrát beze mne.. Ach ta práce 😉
    Užijte si háčkovací mejdan.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi líto, Zdeni :-( Tak třeba příště!

      Vymazat
  6. Já se taky hlásím :-) Můžu oba dva dny, více mi asi vyhovuje úterý. Zajímaly by mě třeba háčkované hračky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výborně, Ivo :-) Háčkované hračky, to je pro mě veliká výzva :-D

      Vymazat
  7. Muž má onen týden zrovna odpolední směnu. Zkusím si to nějak zařídit na úterý 23. Zatím jsem tedy jistá tak 50:50.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím, Zuzko, palce, ať Ti hlídání vyjde :-D

      Vymazat
  8. Zdravím a pokud je to ještě možné, moc ráda bych si s vámi zaháčkovala - resp. ráda se něčemu přiučila, třeba začala nějaký šátek.... a mohu oba dva dny. Marie

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé, Marie! Samozřejmě je to možné :-) Těším se!

    OdpovědětVymazat
  10. Taky se hlásím na pokračování, časově se přizpůsobím. Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Tak po zkoušce a povedené v háčkování šátku se hlásím také - mohu v úterý, třeba do tajů háčkování proniknu - jen prosím, kde je to Podnebí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podnebí je v Údolní ulici, je to v podstatě protější roh Masarykovy univerzity směrem do zeleně Špilberku. Místo tam ještě není rezervované, na rezervaci je ještě prý příliš brzy.

      Vymazat