neděle 26. února 2017

Odblokováno!


Vyblokováno? Nebo snad zblokováno? Lingvistická potíž s tímto anglicismem je větší než s blockingem samým. Zkrátka hotovo. Šátek se do délky i šířky vytáhl (vyblokoval?), krajka se zvýraznila a základní vzor zůstal pružný. Vzhůru k další blokádě!

Zbývá jen maličkost: totiž jméno.

Máte nějaké nápady?


17 komentářů:

  1. Je to jako od Jane Austenové: Mansfieldský park (Mansfield Park).

    OdpovědětVymazat
  2. Ach ten je!!! a souhlasím s inspirací Jane Austen!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak co, Kateřino, tenhle nebo ten korálový :-D Pořád na tebe myslím!

      Vymazat
  3. Já bych volila jednoduché české - vypnutí šátku :o).
    A krajka mi připomíná paví peříčko. Bude návod Petro ?
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude, ale nejspíš budu muset nakreslit schéma toho krajkového klínu, protože slovy by to nejspíš bylo strašlivě nepřehledné. Uvidím :-) Mám zítra virózové volno, tak se třeba přemluvím k akci :-D

      Vymazat
  4. Je krásný! První asociace - Diamanty:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helčo, a moje první asociace: borové šišky :-D

      Vymazat
  5. Povedený kousek. Vzorek mi připomíná kvítky černohlávku.
    Zamlouvala by se mi inspirace dobou Jane Austen, protože ji čtu moc ráda. Ale obávám se, že v její době v Anglii háčkovaná krajka ještě rozšířena nebyla... Do módy přišla až hodně desítek let později.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si budu představovat čerstvou vdovu Elizabeth Darcy, jak naposled pohlédne do mrtvé tváře svého milovaného manžela, slzy se jí kutálejí po vrásčitých tvářích a vsakují se do teplého vlněného plédu, přestože z háčkované krajky, který zahřívá její shrbená revmatická ramena :-D

      Vymazat
  6. "Proudy" - první nápad při pohledu na středový motiv, úplně jsem viděla řeku jak se vlní kolem kamenů :-)

    OdpovědětVymazat